
به گزارشxa0فارس کنگاور؛پس از گذشت نیمی از دی ماه بالاخره بخش هایی از شهرستان کنگاور سفید پوش شد. طاهر آبادی رئیس اداره حمل و نقل جاده ای گفت: بارش شب گذشته موجب شد تا بخش های غربی شهرستان و سایر نقاط ارتفاعات سفید پوش شود. وی افزود : ارتفاع برف در روستای سرخلج به 15 سانت میرسد و در حال حاضر تمامی راه های اصلی و فرعی کنگاور باز است. طاهرآبادی از آمادگی اکیپ های مجهز زمستانی شهرستان خبر داد. ...
ادامه مطلب