بازدید مسئولین از یک واحد تولیدی در کنگاور

خرید بک لینک

به گزارش فارس کنگاور به نقل قول از آفتاب کنگاور ؛معاون فرماندار کنگاور،فرمانده ناحیه سپاه شهرستان در معیت امام جمعه و مسئولین از کارخانه تولید لبنیات آنا کنگاور بازدید کردند.
این کارخانه پس از چهارسال وقفه در تولید، به همت آقار دبیرمنش راه اندازی مجدد شده است.

این کارخانه به عنوان یکی از واحد های تولیدی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

امام جمعه کنگاور در حاشیه این بازدید بیان داشت: حمایت از واحد های تولیدی و کارخانجات بهترین اقدامی است که میتوان در جهت ایجاد اشتغال و درامدزایی در شهرستان انجام داد.

وی تصریح کرد: در سال هایی که اقتصاد مقاومتی مهم ترین هدف کشور است حمایت در بخش تولید مهمترین وظیفه دولت مردان است لذا نباید گذاشت این واحد های تولیدی به راحتی ورشکست و یا از کارافتاده شوند.

وی افزود با توجه به دامداری های شهرستان و تولید فراوانی که در بخش لبنیات صورت میگیرد نباید گذاشت کنگاور به شهری خام فروش تبدیل شود.

فرمانده انتظامی کنگاور خبر داد: سارق خودرو در کنگاور دستگير شد...

ما را در سایت فرمانده انتظامی کنگاور خبر داد: سارق خودرو در کنگاور دستگير شد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 1:23

صفحه بندی